0506e79f-f96b-4d5f-934d-54eb04840b55

12/2021

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY

SAMOOBSLUŽNÉHO FITNESS CENTRA SMART GYM Dúbravka

  1. Čo sú všeobecné obchodné a zmluvné podmienky

    1. Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú podmienky poskytovania služieb spojených so zdravým životným štýlom a to najmä: posilňovňu, kardio zónu, fitness, predaj výživových doplnkov a nápojov pre cvičiacich prostredníctvom automatu v samoobslužnom fitness centre SMART GYM STUPAVA na adrese Martina Granca 46, 841 02 Bratislava, ktoré prevádzkuje spoločnosť KRAVKY, s.r.o., Plánky 2632/38, 840 02 Bratislava, Slovakia, IČO: 543 894 88, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Odd. Sro, Vl. č. 159264/B (ďalej ako „Prevádzkovateľ“).

    2. Pri akceptácii registrácie členstva v SMART GYM Dúbravka spôsobom uvedeným vo VOP uzatvára Klient s Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb samoobslužného fitness centra SMART GYM Dúbravka (ďalej ako „zmluva“), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Klientom a Prevádzkovateľom.

    3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.smartgym.sk/dubravka.

      Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj na recepcii samoobslužného fitness centra SMART GYM Dúbravka. Je v záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie Služieb a predaj Tovarov Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru.

    4. Okrem týchto VOP upravuje podmienky poskytovania služieb samoobslužným fitness centrom SMART GYM Dúbravka tiež prevádzkový poriadok, ktorý schválil Regionálny úrad verejného zdravotníctva, a ktorý je zverejnený v priestoroch samoobslužného fitness centra SMART GYM Dúbravka a na webstránke Dúbravka www.smartgym.sk/dubravka. Podmienky spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom upravujú tiež Podmienky ochrany osobných údajov samoobslužného fitness centra SMART GYM Dúbravka, ktoré sú zverejnené v priestoroch centra a na webstránke www.smartgym.sk/dubravka.

  2. Definované pojmy

    1. Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:

      • Prevádzkovateľ je spoločnosť KRAVKY, s.r.o., Plánky 2632/38, 840 02 Bratislava, Slovakia, IČO: 543 894 88, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Odd. Sro, Vl. č. 159364/B. Kedykoľvek sa v týchto VOP uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe Prevádzkovateľa.

      • Klient je fyzická osoba, ktorej registrácia členstva v SMART GYM Dúbravka bola akceptovaná zo strany Prevádzkovateľa a ktorá má záujem využívať alebo využíva služby samoobslužného fitness centra SMART GYM Dúbravka.

      • SMART GYM Dúbravka je samoobslužné fitness centrum, ktoré je prevádzkou Prevádzkovateľa na adrese Martina Granca 46, 841 02 Bratislava;

      • Priestory znamená priestory SMART GYM Dúbravka, v ktorých poskytuje Prevádzkovateľ služby fitnesscentra, na adrese Martina Granca 46, 841 02 Dúbravka. Vchod do priestorov je cez vstupné dvere a je riadne vyznačený.

      • Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej stránke www.smartgym.sk/dubravka.je prílohou týchto VOP a je k nahliadnutiu aj v priestoroch SMART GYM Dúbravka;

      • Registračný a rezervačný systém alebo tiež RR Systém je elektronický systém údajov, informácií a technologických zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého sa Klienti môžu registrovať ako členovia SMART GYM Dúbravka, rezervovať služby SMART GYM Dúbravka, platiť za ne, získať prístupové QR kódy na vstupy do priestorov SMART GYM Dúbravka a vykonávanie platieb a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a eviduje vstupy do SMART GYM Dúbravka a využívanie Služieb zo strany Klientov.

      • Prevádzková doba je prevádzková doba SMART GYM Dúbravka, ktorou je čas pondelok – nedeľa 05.00 hod.

        - 22.00 hod.;

      • Služby sú služby poskytované v Priestoroch SMART GYM Dúbravka podľa čl. 3 týchto VOP, ktorými sú najmä posilňovňa, kardio zóna, fitness, predaj výživových doplnkov a nápojov pre cvičiacich prostredníctvom automatu.

      • Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch SMART GYM Dúbravka prostredníctvom automatu, a to najmä teplé a studené nápoje a výživové doplnky.

      • Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient registrovaný v RR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke Prevádzkovateľa alebo platobného kiosku v Priestoroch SMART GYM Dúbravka, a s využitim tohto predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary a Služby Prevádzkovateľa.

  3. Obsah a rozsah Služieb

    1. Vstup a využitie Priestorov SMART GYM Dúbravka na individuálne cvičenie

      1. Základná služba poskytovaná SMART GYM Dúbravka je časovo neobmedzený vstup pre jedného Klienta do Priestorov SMART GYM Dúbravka za účelom individuálneho cvičenia a športovania (ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP Priestory SMART GYM Dúbravka a priestory šatne a hygienických zariadení podľa týchto

        VOP.

      2. Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera. Použitie prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu SMART GYM Dúbravka a všetky použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité náradie a pomôcky dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.

      3. Doba trvania jedného vstupu je neobmedzená, začína plynúť Momentom vstupu Klienta do Budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa. Klientovi bude pri odchode z Priestorov SMART GYM Dúbravka zaúčtovaný poplatok za vstup v súlade s aktuálnym Cenníkom Prevádzkovateľa. V prípade Klienta so zakúpenou mesačnou permanentkou je Klient oprávnený vykonať do SMART GYM Dúbravka neobmedzený počet vstupov denne.

      4. Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient má povinnosť uhradiť náklady za vstup podľa dĺžky jeho trvania a nemá nárok na žiadnu kompenzáciu.

      5. Cena za vstup sa uhrádza s použitim platobnej brány pred vstupom do SMART GYM Dúbravka alebo bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok týchto VOP. V prípade zakúpenia permanentky, táto oprávňuje Klienta na vstup do SMART GYM Dúbravka neobmedzene každý deň počas platnosti permanentky za vopred uhradený paušálny poplatok.

      6. Na vstup do Priestorov Klient použije svoj platný QR kód, ktorý slúži na otvorenie inak uzamknutých vstupných dverí do Priestorov. Klient berie na vedomie, že nie je oprávnený vstúpiť do Priestorov v čase neplánovaného obmedzenia prevádzky podľa časti 7.4 VOP z dôvodu vydania predpisov, nariadení a opatrení vlády alebo orgánov verejnej správy zakazujúcich poskytovanie Služieb. Klient berie na vedomie, že v plnom rozsahu zodpovedá Prevádzkovateľovi na škodu, ktorá Prevádzkovateľovi vznikne takýmto porušením zákazu vstupu do Priestorov zo strany Klienta

  4. Registrácia Klienta v RR Systéme, podmienky registrácie, akceptácia registrácie, odstúpenie od zmluvy a jej skončenie

    1. Pre využívanie Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient vopred registroval v RR Systéme SMART GYM Dúbravka prostredníctvom stránky www.smartgym.sk/dubravka. Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s podmienkami spracúvania osobných údajov.

    2. Klienti, ktorí sú v čase vydania týchto VOP už registrovaní počas platnosti predchádzajúcich VOP, budú pri prvom vstupe do Priestorov po platnosti týchto VOP vyzvaní, aby elektronicky pri vstupe potvrdili aktuálnosť svojich údajov, oboznámili sa s VOP a inými podmienkami poskytovania služieb.

    3. Kedykoľvek po akceptácii registrácie Klienta je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány, zaplatiť predplatné za Služby v minimálnom rozsahu 10 Eur pri použiti predplatného (Kreditu).

    4. QR kód pridelený Klientovi pri akceptácii registrácie ho identifikuje ako konkrétneho registrovaného Klienta SMART GYM Dúbravka pri vstupe a výstupe z jeho Priestorov a pri objednávaní Služieb a platení za Služby v Priestoroch.

    5. Na zákazníckom účte v RR Systéme má Klient prístup k informáciám o svojom predplatnom služieb

      – výške Kreditu, platnosti Kreditu, ktorý je časovo obmedzený podľa týchto VOP, prehľad o jeho využiti.

    6. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového rozhrania je dostupná iba pre Klientov, ktorí majú najmenej 16 rokov, a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka. V mene a za Klienta mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a registruje ho do RR Systému jeho zákonný zástupca. Akceptácia registrácie Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje v sídle Prevádzkovateľa za prítomnosti zákonného zástupcu.

    7. Skončenie právneho vzťahu, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie a zrušenie zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti Klienta doručenej poštou na adresu Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu smartgymstupava@gmail.comalebo výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok Občianskeho zákonníka. Pri doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ oprávnený kontaktovať Klienta telefonicky a overiť jeho totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením žiadosti Klienta o zrušenie registrácie Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená dohodou a zákaznícke konto Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ Klientovi do 15 pracovných dní od zrušenia konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý neuplynula doba platnosti) po odpočítaní manipulačného poplatku vo výške 10 Eur na krytie nákladov administrativy zrušenia konta a prevodu prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený bezhotovostným prevodom na účet Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie, vrátenie Kreditu v hotovosti nie je možné. Právny vzťah medzi Klientom a Prevádzkovateľom sa tiež automaticky skončí a zákaznícke konto Klienta bude zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov od skočenia platnosti posledného uhradeného Kreditu si Klient nezaplati žiadne ďalšie predplatné na

      Kredit ani nevyužije žiadne Služby ani počas tejto lehoty nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť o predĺženie platnosti zákazníckeho konta.

  5. Platenie za Služby

    1. Jednorazový vstup – platenie prostredníctvom platobnej brány: Vstup do Priestorov SMART GYM Dúbravka je možný iba s platným QR kódom. Zaplatenie ceny vstupu realizuje Klient pred vstupom do Priestorov. Každý zaplatený vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu SMART GYM Dúbravka na individuálne športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP.

    2. Predplatné na Služby (Kredit). Klient plati za Služby tým spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke zaplati určitú sumu ako časovo obmedzené predplatné na Služby, a to pri prvej úhrade najmenej 10 Eur EUR (ďalej toto predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte v RR Systéme a tento Kredit môže Klient využívať na platenie za Služby, Tovary a za permanentky. Klientovi sa platba za Službu z Kreditu odráta pri opustení Priestorov. Platenie za jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode z Priestorov. Platenie za Tovary prostredníctvom Kreditu je možné v tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možné zistiť po prihlásení do systému na webstránke.

    3. Čas platnosti Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využiť na úhradu cien Služieb počas časovo obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho pripísania na zákaznícke konto Klienta – táto doba sa ďalej označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba platnosti Kreditu sa automaticky predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit zvýšený o ďalšiu platbu Klienta vo výške najmenej 10 Eur. Uhradené predplatné na Služby (Kredit) je Klient povinný využiť na platenie Služieb počas jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť skončí. Ak nie je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je táto doba predĺžená ako je uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí. Kredit, ktorého platnosť skončila, nemožno využiť po časovom limite platnosti na úhradu Služieb. Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, Prevádzkovateľ Klientovi nevracia a uplynutim doby platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na vrátanie nevyčerpaného kreditu Klientovi. Prevádzkovateľ môže Klienta upozorniť pred skončením platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho vyčerpania. V odôvodnených prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi

      doručená pred skončením platnosti Kreditu Prevádzkovateľovi, Prevádzkovateľ oprávnený (nie však povinný) platnosť predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.

    4. Typy a platnosť permanentiek

      Prevádzkovateľ Klientom umožňuje prostredníctvom RR Systému kúpu

      1. mesačnej permanentky, ktoré sa vzťahujú výhradne na službu bežného vstupu. Permanentka je neprenosná a plati výhradne pre jedného registrovaného Klienta. Permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov počas doby jedného mesiaca, teda odo dňa jej zakúpenia do dňa nasledujúceho mesiaca, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy mesačnej permanentky.

      2. 3-mesačnej permanentky, ktoré sa vzťahujú výhradne na službu bežného vstupu. Permanentka je neprenosná a plati výhradne pre jedného registrovaného Klienta. Permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov počas doby 3 mesiacov, teda odo dňa jej zakúpenia do dňa, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy 3- mesačnej permanentky, o 3 mesiace.

      3. ročnej permanentky, ktoré sa vzťahujú výhradne na službu bežného vstupu. Permanentka je neprenosná a plati výhradne pre jedného registrovaného Klienta. Permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov počas doby jedného mesiaca, teda odo dňa jej zakúpenia do dňa, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy mesačnej permanentky, o jeden rok.

    5. Tovar a platenie za Tovar

      Tovar sa priestoroch SMART GYM Dúbravka kupuje a predáva výhradne prostredníctvom predajného automatu. Podrobné inštrukcie na nákup Tovaru sú zverejnené priamo na automate, rovnako ako ceny Tovaru. Zaplatenie ceny za Tovar je možné platobnou kartou alebo v hotovosti. Kúpa Tovaru neoprávňuje kupujúceho na poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch SMART GYM Dúbravka. Žiadna Služba nezahŕňa ako svoju súčasť poskytnutie Tovaru Klientovi.

    6. Neprenosnosť QR kódu a permanentky: Pridelený Klientsky QR kód slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym registrovaným Klientom. Jeho využitie inými osobami nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie Klientskeho QR kódu a permanentky inou osobou. Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila Klientsky QR kód, ktorý jej nepatrí. V prípade, že Klientsky QR kód Klienta, ktorý má permanentku podľa bodu 5.4 využíva iná osoba ako registrovaný Klient, je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a Klient je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu za neoprávnené prenesenie QR Kódu, a to vo výške 250 EUR za každý vstup, kedy QR kód použila iná osoba ako Klient. Túto zmluvnú pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený Kredit Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa. Stratu alebo možné zneužitie QR Kódu je Klient povinný bezodkladne hlásiť Prevádzkovateľovi, ktorý QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový QR kód.

  6. Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém

    1. Súčasťou RR Systému je aj prístupový systém, v ktorom sú riadené vstupy do Priestorov SMART GYM Dúbravka. Vstup do priestorov SMART GYM Dúbravka a výstup z nich je kontrolovaný prostredníctvom elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu a povolený s použitim QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému Prevádzkovateľa a informácie o podmienkach vstupu.

    2. Vstupné dvere do priestorov SMART GYM Dúbravka sa otvoria pri naskenovaní QR kódu návštevníka a rovnaký QR kód použije návštevník aj na otvorenie dverí pri opustení priestorov. Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov.

    3. Pridelený QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred stratou, kopírovaním alebo zneužitim. Jeden QR kód oprávňuje na vstup do SMART GYM Dúbravka iba jednu osobu. V prípade, že jeden QR kód použije viacero osôb (okrem výnimiek výslovne uvedených v týchto VOP), elektronické zariadenie pri vstupe do Priestorov spusti zvukový výstražný signál. Zároveň je v takomto prípade registrovaný držiteľ kódu povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 250 EUR za každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho QR kód alebo ich s použitim jeho QR kódu opustila.

  7. Prevádzkový čas SMART GYM Dúbravka

    1. Využitie Služieb a nákup Tovarov v SMART GYM Dúbravka je možné počas Prevádzkového času SMART GYM STUPAVA, ktorý je pondelok – nedeľa 5:00 – 22.00. Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním týchto otváracích hodín, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo obmedzenia prevádzky SMART GYM Dúbravka.

    2. Pracovníci SMART GYM Dúbravka, nie sú prítomní v Priestoroch v Prevádzkovom čase nepretržite, nakoľko ide o samoobslužné fitness centrum.

    3. Plánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ má právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie služieb SMART GYM Dúbravka na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov, napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky.

    4. Neplánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku SMART GYM Dúbravka z dôvodov, kedy je jeho prevádzka neplánovane

      ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za zakúpenú mesačnú permanentku.

  8. Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta

    1. Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho cvičenia s ohľadom na jeho zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.

    2. Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave

      • mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho odporúčania,

      • mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak začne

      cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.

    3. Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov, a to bez náhrady poplatku za Službu, ak už Službu začal poskytovať.

  9. Základné podmienky správania v SMART GYM Dúbravka

    1. Podrobné podmienky správania sa v prevádzke SMART GYM Dúbravka určuje prevádzkový poriadok a tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom, má prednosť prevádzkový poriadok.

    2. Základné povinnosti Klienta: Každý Klient je povinný :

      • dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP,

      • zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického nedostatku informovať Prevádzkovateľa telefonicky/mailom,

      • dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku SMART GYM Dôbravka

      • neodkladne informovať prípade náhleho zhoršenia zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkosti u inej osoby alebo túto skutočnosť hlásiť Prevádzkovateľovi telefonicky/mailom. Tým nie je dotknutá povinnosť Klienta poskytnúť prvú pomoc a zabezpečiť odborné poskytnutie prvej pomoci zo strany záchranných zložiek,

      • šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v SMART GYM Dúbravka a nepoškodzovať priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretich osôb v Priestoroch,

      • po ukončení individuálneho cvičenia uložiť použité náradie na miesto na to určené, nevynášať náradie z Priestorov,

      • vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použiti dezinfekčným prostriedkom na to určeným.

    3. Zákazy: V Priestoroch SMART GYM Dúbravka a na pozemkoch prislúchajúcich k budove, v ktorej je SMART GYM Dúbravka, je zakázané

      • fajčiť,

      • fotografovať alebo filmovať priestory a osoby v SMART GYM Dúbravka,

      • robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov,

      • znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie,

      • konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri vstupe,

      • zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov,

      • vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane,

      • porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá Prevádzkovateľa. Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy, je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do SMART GYM STUPAVA alebo ich požiadať o okamžité opustenie jeho Priestorov, pričom nie je povinný za rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.

    4. Zákaz vstupu: Do priestorov SMART GYM Dúbravka majú zakázaný vstup

      • osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,

      • osoby so zvieratami, alebo zvieratá,

      • osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,

      • agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie,

      • osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo majú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po

      návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o negativnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.

      Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu, je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie jeho Priestorov, pričom nie je povinný za rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.

    5. Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie a čistú obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na cvičenie v interiéri.

    6. Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutim, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v SMART GYM Dúbravka v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Takýto Klient, ktorý potrebuje pri cvičení asistenciu a vstupuje do Priestorov s inou osobou, je povinný o tom vopred informovať Prevádzkovateľa, aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitia QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.

    7. Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri SMART GYM Dúbravka alebo kdekoľvek v areáli SMART GYM Dúbravka spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe, sú povinné túto škodu nahradiť, a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom, je Prevádzkovateľ svoj nárok na náhradu škody oprávnený jednostranne započítať na jeho nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).

  10. Protiepidemiologické opatrenia

    1. Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia určené Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania nákazlivým chorobám a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných pomôcok, rúška, rukavíc, dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.

    2. Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním takýchto opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo obmedzenia prevádzky SMART GYM Dúbravka alebo nákladov dezinfekcie priestorov SMART GYM Dúbravka.

    3. Klienti, ktorým bolo po návšteve SMART GYM Dúbravka diagnostikované nákazlivé alebo prenosné ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali už v čase návštevy SMART GYM Dúbravka, sú povinní bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na t.č. . +421 944 120 780. alebo e-mailom: info@smartgym.sk  a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.

  11. Ďalšie zmluvné podmienky

    1. Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke Prevádzkovateľa. Pri ich nevyužiti nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.

    2. Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.

    3. Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí, bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada, priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani fotografovať.

  12. Reklamačný poriadok

  1. 1 Služby:

    12. 1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako

    OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení

    neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „ Zákon o ochrane spotrebiteľa“).

    12.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady, je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zisti dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň, v ktorom nebola služba

    poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť emailom na adrese info@smartgym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu Prevádzkovateľa. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.

      1. Tovar:

        1. Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl. 10a Zákona o ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom automate.

        2. V prípade, že zakúpený Tovar má vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia, poškodenia tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou zistených parametrov tovaru musí Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru v predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.

        3. Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť emailom na adrese info@smartgym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu Prevádzkovateľa.

        4. Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke (,,záručná doba“):

          • v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej má byť tovar spotrebovaný, pokiaľ sú zo strany kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady. Výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina a ovocné šťavy – u týchto výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ Prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie sa použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné vec použiť,

          • pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov, ktorá začína plynúť od okamihu prevzatia tovaru Klientom,

          • v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne dĺžky záručnej doby,

            plati doba z nich najdlhšia.

        5. Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar, ktorý má vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno považovať takú zmenu Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, skladovania či nesprávneho zásahu. Preukázať zakúpenie Tovaru v priestoroch je povinný Klient, a to predovšetkým v prípade, kedy uplatňuje nároky z vady za Tovar po uplynuti 24 hodín od jeho zakúpenia.

      2. Údaje poskytované pri reklamácii:

        1. Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby, je Klient povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:

          • dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, je povinný vadný Tovar predložiť osobne v Priestoroch alebo ho odoslať do sídla Prevádzkovateľa a vtedy je reklamácia uplatnená až doručením Tovaru, čo v zázname o reklamácii vyplní Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený,

          • meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a emailová adresa,

          • druh reklamovaného Tovaru alebo Služby,

          • dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade, že je cena vyúčtovaná faktúrou, číslo faktúry ako dokladu o zakúpení reklamovaného Tovaru alebo Služby;

          • dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje,

          • podpis reklamujúceho Klienta.

        2. V prípade, ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní reklamujúci Klient ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.

      3. Riešenie reklamácie

        1. Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorej uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.

        2. Prevádzkovateľ rozhodne podľa možnosti o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní.

          V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie okolnosti poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

        3. Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený

          1. požadovať odstránenie vád poskytnutim náhradnej Služby ,poskytnutie chýbajúcej Služby, alebo

          2. požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak sú vady opraviteľné, alebo

          3. požadovať primeranú zľavu z ceny Služby, alebo

          4. odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.

        4. Nároky pri vadách Tovaru:

          • Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného poriadku, má Klient právo najmä o bezplatné odstránenie vady bez zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané. Klient môže požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ale pokiaľ sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu vadnej časti, a ak to nie je možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy.

          • Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu jej súčasti má Klient i v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto okolnosti vrátená kúpna cena Tovaru.

          • Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže od Prevádzkovateľa požadovať primeranú zľavu. Klient má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo značné problémy.

          • Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutim zľavy, bude peňažný rozdiel medzi pôvodnou čiastkou a čiastkou po zľave vo výške zľavy vyplatený Klientovi na mieste uplatnenia reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa s Prevádzkovateľom nedohodne inak.

          • Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym stavom tovaru na sklade Prevádzkovateľa. Ak žiada Klient výmenu vadného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie kúpnej ceny, musí predložiť reklamovaný tovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom, ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru.

          • Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, a na tovar akokoľvek upravovaný Klientom alebo treťou stranou. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody, ktoré vznikli na tovare v dôsledku živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo inými okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.

          • Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola stanovená nižšia cena, a pri použitých veciach na vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzati Klientom.

        5. Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ Klientovi formou e-mailu alebo prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovane služby.

        6. Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniami OZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.

        7. V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Klienta podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient má právo podať návrh na začatie alternativneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternativnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako

          Zákon o ARS“). Príslušným subjektom na alternativne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je

        8. Návrh Klienta na začatie alternativneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o ARS obsahovať:

          • meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,

          • presné označenie Prevádzkovateľa,

          • úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočnosti, označenie, čoho sa Klient ako spotrebiteľ domáha,

          • dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,

          • vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternativneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternativne riešenie sporu spôsobom podľa §

            20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o ARS.

        9. Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Klient využiť formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho, ako aj webovom sídle ministerstva ( a každého subjektu alternativneho riešenia sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.

        10. Alternativne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternativne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternativne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternativneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternativneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

  2. Osobné údaje

    1. Osobné údaje Klientov a tretich osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov SMART GYM Dúbravka www.smartgym.sk. a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto informácie je k dispozícii aj v Priestoroch SMART GYM Dúbravka

    2. Klienti berú na vedomie, že Priestory SMART GYM Dúbravka, najmä priestory vstupu, platobný a predajný automat, recepcia, chodby a spoločné priestory sú monitorované kamerovým systémom na účely

      • bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a zamestnancov,

      • uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov Prevádzkovateľa, podrobnosti o kamerovom systéme sú v Informácii o spracúvaní osobných údajov.

    3. Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete adresovať na adresu Plánky 2632/38, 840 02 Bratislava alebo v elektronickej podobe na e-mail adresu: info@smartgym.sk

  3. Orgány dohľadu

    1. Dohľad nad dodržiavaním povinnosti zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb samoobslužného fitness centra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva v Považskej Bystrici 14.2 Dohľad nad dodržiavaním povinnosti zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).

      14.3 Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinnosti prevádzkovateľa vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/)

  4. Záverečné ustanovenia

    1. Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

    2. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä z dôvodu zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných postupov SMART GYM Dúbravka.

    3. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.11.2024 v Bratislave, dňa 22.10.2024.


Príloha 1 Cenník služieb

Jednorazový vstup – 7 € s DPH Mesačná permanentka – 55 € sDPH

3-mesačná permanentka – 150€ s DPH Ročná permanentka - 550€ s DPH

10 vstupová – 60 € s DPH 20 vstupová - 110 € s DPH


Príloha 2

Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku Vec: Odstúpenie od zmluvy

Týmto spoločnosti KRAVKY, s.r.o. Plánky 2632/38, 840 02 Bratislava, Slovakia, IČO: 543 894 88, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, O. Sro, Vl. č. 159264/B

Oznamujem

že odstupujem od zmluvy na poskytovanie služieb SMART GYM STUPAVA uzavretej na diaľku


Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)

.............................................


Dátum ..............

Prevádzkový poriadok SMART GYM Dúbravka


Prevádzka: Martina Granca 46, 841 02 Bratislava


Úvodné ustanovenia


Pre účely tohto prevádzkového poriadku sa použité pojmy vykladajú v znení v akom sú definované vo Všeobecných obchodných podmienkach poskytovania služieb v telovýchovno- športových prevádzkach SMART GYM Dúbravka (ďalej len ako „VOP“), s ktorými tento prevádzkový poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť podmienok využívania poskytovaných Služieb Klientmi.


  1. Identifikačné údaje Prevádzkovateľa zariadenia


    KRAVKY, s.r.o., so sídlom Plánky 2632/38, 840 02 Bratislava, IČO: 54 389 488, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 159264/B.


  2. Druh a spôsob poskytovania Služieb, zakázané úkony pri poskytovaní Služieb


    1. Prevádzkovateľ poskytuje Služby najmä služby posilňovne, fitnes, kardio zóny, skupinové cvičenia a iné služby. V prípade, že sú na prevádzke poskytované Prevádzkovateľom Služby na ktoré sa vzťahujú osobitné podmienky, ktoré má prevádzkový poriadok obsahovať, tieto sú uvedené v prílohe č.1 tohto prevádzkového poriadku (masáže). Spôsobom poskytovania Služieb sa rozumie umožnenie Klientom využívať vybrané Služby Prevádzkovateľa v Prevádzke, alebo čerpať jeho Sužby v súlade s podmienkami stanovenými v Cenníku, v tomto prevádzkovom poriadku a vo VOP.

  3. Podmienky Prevádzky a zásady ochrany zdravia Klientov a zamestnancov


    1. Podmienky vstupu do Prevádzky a poskytnutie Služieb sú uvedené v článku 6. VOP


    2. Dispozične je Prevádzka členená nasledovne: recepcia, fitness, kardio, sociálne zariadenia, sprchy, šatne.


    3. Pri prekročení kapacít jednotlivých časti Prevádzky je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť Klientovi vstup a to až do času kedy to kapacita Prevádzky umožní. V tejto súvislosti nevznikajú Klientovi žiadne nároky voči Prevádzkovateľovi.


    4. V prípade ak Klient nepreukáže možnosť využívania Služieb spôsobom, ktorý vyžaduje Prevádzka nie je oprávnený na vstup do Prevádzky.


    5. Klient je povinný využívať všetky zariadenia a pomôcky v Prevádzke výlučne spôsobom na ktorý sú určené. V prípade pochybnosti o správnosti ich používania je povinný zdržať sa ich využívania, prípadne požiadať zodpovednú osobu Prevádzkovateľa o možnostiach využívania konkrétneho zariadenia alebo pomôcky.


    6. Za poranenia a úrazy, ktoré si Klient spôsobí sám, alebo inej osobe vlastnou neopatrnosťou alebo nedodržaním Prevádzkového poriadku, Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť.


    7. Klienti využívajú všetky Služby v Prevádzke na svoje vlastné riziko.


  4. Pokyny, obmedzenia a zákazy týkajúce sa Klientov

    1. Klient je povinný správať sa tak, aby nerušil pohodlie iných Klientov, aby nedochádzalo k škodám na zdraví a majetku a aby svojimi úkonmi žiadnym spôsobom nenarúšal chod Prevádzky a využívanie Služieb inými Klientmi.


    2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v Prevádzke počas využívania Služieb. Zodpovednosť za škodu Prevádzkovateľa je bližšie upravená vo VOP.


    3. K úschove vecí vnesených alebo odložených v Prevádzke počas využívania Služieb (nie cenín) slúžia skrinky v šatniach, ktorých zabezpečenie zámkom je povinný vykonať Klient. Klient má možnosť požičať si zámok od Prevádzkovateľa za poplatok špecifikovaný v Cenníku.


    4. Klient je povinný pri odchode skrinku v šatni vyprázdniť a nechať ju odomknutú. Prevádzkovateľ má právo skrinky v šatni, ktoré zostanú zamknuté v čase, keď sa v prevádzke nenachádza žiaden klient, otvoriť. Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadné škody či straty, spôsobené porušením povinnosti nechať skrinku odomknutú. Prevádzkovateľ má povinnosť veci, nájdené v otvorenej skrinke po dobu 30 dní od nájdenia skladovať. Pri odovzdaní daných vecí bude Prevádzkovateľ účtovať užívateľovi manipulačný poplatok v zmysle platného Cenníka ak nie je dohodnuté inak. Pri prebrati vecí od Prevádzkovateľa je Klient povinný odovzdať podpísané čestné prehlásenie, že veci skutočne prevzal.


    5. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo obmedziť prevádzku v odôvodnených prípadoch. To plati najmä pri nevyhnutných opravách a údržbe, ktoré sa nezlučujú so zachovaním bežnej a pre členov komfortnej a bezpečnej prevádzky, rovnako aj v situácii

      spôsobenej vyššou mocou (napr. havárie vodovodného potrubia, odstavenie dodávky vody, elektriny alebo dodávky teplej vody, nútené uzatvorenie Prevádzky z rozhodnutia prenajímateľa alebo orgánu štátnej správy alebo samosprávy, výpadok elektriny, vytápanie a podobne). Klientovi v tomto prípade nevzniká nárok na kompenzáciu.


    6. Klient je povinný riadiť sa všetkými usmerneniami a pokynmi Prevádzkovateľa počas celej doby návštevy prevádzky.


    7. Zákaz vstupu do Prevádzky plati pre:


      1. Osoby pod zjavným vplyvom alkoholu alebo toxických látok. Posúdenie je výlučne na Prevádzkovateľovi, alebo na zodpovednej osobe Prevádzkovateľa


      2. Osoby so zvieratami


      3. Osoby ktoré vykazujú zjavné znaky prenosných, infekčných chorôb (posúdenie je výlučne na Prevádzkovateľovi, zodpovednej osobe alebo osobe poverenej Prevádzkovateľom) alebo osoby s otvorenými poraneniami, prípadne kožnými problémami alebo trpiace akoukoľvek chorobou, ak Prevádzkovateľ alebo Zodpovedná osoba Prevádzkovateľa vyhodnoti, že zotrvanie takejto osoby v Prevádzke by mohlo spôsobiť ohrozenie zdravia ostatných Klientov, prípadne poškodenie majetku Prevádzkovateľa


      4. Osoby, ktoré plánujú využiť prevádzku na iný účel na aký sú určené (napríklad komerčné alebo iné ako športové využitie) a to bez povolenia Prevádzkovateľa, zodpovednej osoby alebo osoby poverenej Prevádzkovateľom


      5. Osoby, ktoré nedodržujú povinnosti stanovené vo VOP alebo tomto Prevádzkovom poriadku

      6. Osoby využívajúce Služby v znečistenom, alebo zapáchajúcom oblečení (posúdenie je výlučne na Prevádzkovateľovi, zodpovednej osobe alebo osobe poverenej Prevádzkovateľom)


    8. Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s výrazným fyzickým alebo psychickým postihnutim, vstup do šatne povolený v doprovode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá.


    9. V Prevádzke je zakázané najmä:


      1. Fajčenie


      2. Vnášanie a používanie sklenených predmetov (vrátane fliaš)


      3. Fotografovanie alebo filmovanie osôb ako aj skupín bez ich súhlasu. Na fotografovanie, či filmovanie určené na komerčné účely a pre tlač je potrebné získať písomné povolenie od Prevádzkovateľa


      4. Vytvárať nadmerný hluk a svojím správaním obmedzovať pohodlie ostatných Klientov


      5. Používanie športových a hracích potrieb


      6. Používanie drogistického tovaru mimo spŕch


      7. Zasahovanie do technického vybavenia Prevádzky

      8. Žiadať prevádzkovateľa o služby, ktoré nie sú uvedené v Cenníku, prípadne odporujú účelu poskytovaných Služieb alebo Prevádzkovému poriadku


      9. Vnášanie a používanie zbraní


      10. Odkladať tašky, ruksaky a iné predmety v otvorených priestoroch fitnescentra


      4.13 Klient je povinný najmä:


      • dodržiavať čistotu a hygienu v priestoroch Prevádzky, taktiež v prípade zistenia akéhokoľvek nedostatku informovať Prevádzkovateľa alebo zodpovednú osobu Prevádzkovateľa,


      • neodkladne informovať Prevádzkovateľa alebo zodpovednú osobu Prevádzkovateľa v prípade zistenia náhleho zhoršenia zdravotného stavu, prípadné spozorovanie zdravotných ťažkosti seba alebo aj iných Klientov


      • šetrne zaobchádzať so zariadeniami prevádzky a nepoškodzovať priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretich osôb,


      • používať čistú a vhodnú športovú obuv a športové oblečenie,


      • dodržiavať pokyny prevádzkovateľa,


      • po ukončení cvičenia uložiť použité náradie na miesto jemu určené (nevynášať náradie z určených priestorov),


      • používať pri cvičení v priestoroch Prevádzky uterák

      • očistiť stroje a pomôcky po použiti


      • odkladať si svoje osobné veci (tašky, ruksaky) do skrinky v šatni


    10. V prípade nedodržania povinnosti Klienta uvedených vo VOP alebo povinnosti uvedených v tomto prevádzkovom poriadku môže Prevádzkovateľ prostredníctvom zodpovednej osoby, alebo službukonajúceho trénera postupovať v zmysle VOP, ako aj požiadať Klienta o bezodkladné opustenie priestorov bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu voči Prevádzkovateľovi.


    11. Externý tréner je povinný pri každom vstupe uhradiť externý trénersky poplatok podľa platného Cenníka Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ môže vyžadovať od Klienta uhradenie externého trénerského poplatku v zmysle platného Cenníka v prípade, ak zodpovedná osoba Prevádzkovateľa zisti, že Klient (externý tréner) viditeľne usmerňuje (trénuje) druhú osobu bez toho, aby bol u Prevádzkovateľa evidovaný ako Tréner alebo Externý tréner, ktorý si hradí u Prevádzkovateľa externý trénerský poplatok. Externý trénersky poplatok zahŕňa osobné cvičenia Externého trénera, ako aj vstupy počas trénovania Klientov Externého trénera. Externý tréner nemôže počas svojej návštevy Centier Prevádzkovateľa oslovovať Klientov v Centrách.


    12. Cvičebné náradie, posilňovacie stroje a ďalšie vybavenie Centra sú Klienti povinní používať jedine spôsobom k tomu určeným. Sú pri tom povinní chovať sa tak, aby nedochádzalo k ich poškodeniu, ani k ohrozeniu zdravia vlastného, alebo zdravia iných Klientov. Za poranenia a úrazy, ktoré si Klient zapríčinil vlastnou neopatrnosťou,

      nezohľadnením vlastného zdravotného stavu a nerešpektovaním prevádzkového poriadku, nenesie Prevádzkovateľ žiadnu zodpovednosť.


    13. Klient sa na cvičení v Centre Prevádzkovateľa zúčastňuje na vlastné nebezpečenstvo, je zdravý telesne aj duševne a je schopný cvičenie absolvovať. Pred každým cvičením zváži svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobí druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.


  5. Spôsob a frekvencia upratovania Prevádzky


    1. Upratovanie priestorov Centra sa vykonáva denne a priebežne podľa potreby. Očista zariadení na osobnú hygienu, povrchových plôch a podláh je vykonávaná počas celého dňa podľa potreby. Nádoby na odpad umiestnené v Prevádzke sú vyprázdňované podľa potreby.


  6. Postup pri mechanickej očiste, prípadne dezinfekcii povrchových plôch miestnosti a zariaďovacích predmetov


    1. Dezinfekcia, čistenie, upratovanie ako aj všetky činnosti s čistotou a poriadkom na celej Prevádzke sa vykonávajú denne a podľa potreby.


    2. Rolky (jednorazové papierové utierky) umiestnené v priestoroch Prevádzky sú určené na utieranie strojov po ich použiti, nie na osobnú hygienu.


  7. Spôsob a frekvencia čistenia osvetľovacích telies a okien


    1. Osvetľovacie telesá a okná sú chránené pred rozbitim dostatočnou vzdialenosťou a sú čistené podľa potreby, najmenej však raz ročne.


Prevádzkový poriadok je platný od 01.11.2024